Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feeds

Pszicholand

Tesztek, életérzések, vélemények, minden ami eszembe jut és szeretném megosztani az Olvasóval.

Elmaradás...

2009.09.30. 17:34 | ZoRRaW | Szólj hozzá!

Címkék: fáradtság vezetés

Két hete voltunk Frankfurtban, a hazaérkezés óta nem volt időm leírni a tapasztalataimat, ötültem, hogy a képeket feltöltöttem a gépre. Munka van ezerrel, este meg pihenés. Pár napon belül már kétszer mentem úgy haza, hogy az autóba fejfájással ültem be, és ha nem én vezettem volna, simán rosszul is lettem volna. Még jó, hogy számomra relaxáló a vezetés, főleg ha nem akadok olyannal össze, aki előttem a jobbra kanyarodó sávomból egyenesen megy tovább, míg balról mellőlem a balra kanyarodó sávból jobbra kanyarodik. Néha jó lenne egy kamera a kocsi elejére...

Mindenesetre hazaérve gyors kaja és aztán Panadol, füldugó és alvás. Kb. 2-3 órás szundi után már éber és fitt voltam, de nem szeretnék ebből rendszert.

Szóval amint lesz időm többet írni, jelentkezem beszámolóval Frankfurtból, addig meg íme a képek:

Kiállítás:

Város:

A bejegyzés trackback címe:

https://pszicholand.blog.hu/api/trackback/id/tr921418104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása