Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feeds

Pszicholand

Tesztek, életérzések, vélemények, minden ami eszembe jut és szeretném megosztani az Olvasóval.

Blog költöztetés - http://pszicholand.blogspot.com/

2010.06.30. 23:54 | ZoRRaW | Szólj hozzá!

Címkék: blog költöztetés

Az az igazság, írhattam volna, ha tudok ide bejegyzést küldeni e-mailben telefonról. Sajnos ezt a funkciót nem fedeztem fel itt és korábban nem tulajdonítottam neki jelentősséget. Viszont mióta áthelyeződött az esti böngészés, levélírás az iPhone-ra, rájöttem, nincs kedvem gépet kapcsolni, bejelentkezni, bosszankodni, ha lassú a blog.hu megjelenítése IE alatt, Chrome/Firefox alatt nem működik mindig rendesen a fényképfeltöltés stb. Többször éreztem, pár sort írnék szívesen, ha azt el tudnám küldeni a telefonomról.

Szóval kísérleti jelleggel ezennel elindul a http://pszicholand.blogspot.com/ címen az új blog. Talán aktívabb leszek ott. Sajnos nem lehet teljesen átköltöztetni pár kattintással az itteni blogot, hiába az xml export, az import nem veszi át az itt kapott fájlt a blogspotnál. Az ottani sablonnal majd még foglalkozom, ha lesz kedvem, jelenleg a gyáriak közül választottam.

Éppen most ért az aszfaltmaró az ablakunk alá...

A bejegyzés trackback címe:

https://pszicholand.blog.hu/api/trackback/id/tr232122083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása