Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Feeds

Pszicholand

Tesztek, életérzések, vélemények, minden ami eszembe jut és szeretném megosztani az Olvasóval.

Kerékpározni jó

2009.08.28. 16:26 | ZoRRaW | Szólj hozzá!

Címkék: kerékpározás veloh

Annyira megszoktam az itteni többnyire vacak, esős időjárást, hogy néha már megszokásból is panaszkodtam. Viszont legalább 3 hete olyan kellemes idő van, hogy szinte hihetetlen. Eső csak hetente egyszer, akkor is csak egy nap és este vagy ha napközben is, de rövid.

Múlt vasárnap a lakóházunktól Mersch település központjáig tekertem, végig kerékpárúton vagy sávon, 18 km volt oda és a gyakori ellenszél ellenére élveztem a tekerést. Vettem zsír új km-számlálót, ami vezetéknélküli, és elemcsere esetén is megőrzi az adatokat, kivéve az időt és a kontrasztot. Szuper. Vicces volt, két ismerőssel is találkoztam menetközben.

Az út maga könnyű, nagyrészt sík terepen, kevés emelkedővel, van pár pihenőhely is, az egyiken még ivóvíz vételezésére is van lehetőség. Ha nincs külön kerékpár út, akkor kerékpársáv van és egy hosszabb szakasz ilyen, viszont autós csak egy irányban közlekedhet. Amikor visszafelé tekertem, néha hátranéztem, füleltem, nem jön-e egy Prius :-)

Mersch nem változott, továbbra is szép a város főterén a csobogó, a kis park, és továbbra sincs fagyizó, sütis hely, ami vasárnap is nyitva lenne. Még jó, hogy előrelátóan betettem két csokis eclair-t :-) este pedig megnéztem az F1-et felvételről.

Hétközben pedig többször használtam a város Velo'h kerékpárjait, és ismét többször találkoztam ismerőssel menetközben, és rájöttem, hogy ez mennyire jó dolog :-)

Mármint kerékpározni, a Velo'h rendszer és véletlenül ismerőssel találkozni. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://pszicholand.blog.hu/api/trackback/id/tr71344458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása